گزیده عکسهای اولین همایش پیاده روی خانوادگی روستای مرزآباد بمناسبت نیمه شعبان سال 94





دیزمارنیوز

آنا یوردوم، شانلی وطن ،آغیر تاریخ داشییرسان،اورکلرده یاشییرسان

اولین همایش پیاده روی خانوادگی روستای مرزآباد با شرکت حدود 500نفر از خانواده های مرزآبادی مقیم روستا و سایر شهرستانها برگزار شد. این همایش که بمناسبت نیمه شعبان 94 در مورخه 13 خرداد برگزار شد اولین همایش پیاده روی روستایی شهرستان ورزقان بود که با مشارکت بخشداری خاروانا و شورای اسلامی و دهیاری مرزآباد به اجرا در آمد.

مقصد پیاده روی منطقه گول آراسی (حد فاصل قره گول و تالاب فصلی بالا گول) بود به جهت اینکه خواستیم اسیبی به مزارع اطراف تالاب قره کول وارد نشود همایش در 500 متری این تالاب برگزار شد. در این مراسم خوجوش از هنرنمایی مدیحه سرای اهل بیت آقای فریدون سعادتی و اشعار حماسی جواد سعادتی  و نغمه های عاشیقی آقایان کاظم عالی و سیف الع طالیان استفاده شد.از نامبردگان و اعضای شورای اسلامی و دهیار محترم و همچنین آقایان فیروز،صفر و عبداله سعادتی و محرم محمدی و تمامی دست اندرکاران برگزاری این مراسم کمال تشکر را داریم.

این همایش به جهت اینکه باعث همگرایی مردم نسبت به همدیگر  ایجاد نشاط و شادمانی برای اهالی گردید مقبولیت زیادی پیدا کرد.و درخواست شد تا این همایش در سالهای بعدب نیز ادامه یابد. انشااله

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در دو شنبه 18 خرداد 1394برچسب:,ساعت 8:42 توسط حسن سعادتی مرزآباد|



      قالب ساز آنلاین